• Toto téma obsahuje celkem 11 odpovědí. Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel admin a poslední změna proběhla před 13 roky a 7 měsíci.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 11 vláken odpovědí
  • Autor
      Iveta Novotná
      Účastník

Deprecated: Funkce wp_make_content_images_responsive není podporována už od verze 5.5.0! Použijte prosím raději funkci wp_filter_content_tags(). in /home/www/zdravotnidopravnisluzba.cz/domains/4yourtype.eu/www/wp-includes/functions.php on line 4773

Jsem začátečník a moc se nevyznám, ale nikde jsem nečetla, jestli můžu jíst margarín, používat na pečení Heru, když jsem skupina A a tyto produkty jsou z rostlinných tuků a olejů. Mohl by jste mi prosim někdo poradit ?? Děkuji moc.. S pozdravem Iv.:)

meggi
      Účastník

Zdravím Ivik, posílám kopii dřívější odpovědi v diskuzi: 🙂

http://dieta-podle-krevnich-skupin.cz/index.php?option=com_joomlaboard&Itemid=88888948&func=view&id=385&catid=19

HERA,OMEGA,IVA,PALMOVÝ TUK – 02.12.2006 00:07
      chipushit napsal:

Milý Damiáne, blíže se svátky – pečení cukroví apod.
      0 může používat máslo, ale co ostatní skupiny – mohou použít třeba Heru nebo jiný rostlinný tuk? A jak je to se ztuženým tukem – IVA, Omega?

Vážená chipushit,
      co se týká našich známých ztužených pokrmových tuků, tam je vhodné zohlednit jejich složení a také množství, které v daném časovém úseku spotřebujete. Jde o Vánoce, takže je možné, že nám návštěva něco přinese a jak učím svoje dítka, dary se neodmítají. Takže pokud v průběhu Vánoc narazíte na nějaký ten nevhodný kousek jídla, nedělejte si vrásky. Pokud ale chcete v rodině napéci co nejvhodněji, jak je to u nás možné, podívejme se na zmiňované tuky.

HERA – nízký obsah trans kyselin je velmi pozitivni zpráva, složení z rostlinných tuků, základem je řepkový olej, dále palmový. Obsah tuku – 75%.
      PALMOVÝ TUK – Obsah tuku 100% – vysoký obsah trans kyselin.
      HERA, PALMOVÝ TUK
      As/0 An/0 Os/0 On/- Bs/- Bn/- ABs/0 ABn/0