Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Autor
    Příspěvky
    • #861
      admin
      Správce

      Deprecated: Funkce wp_make_content_images_responsive není podporována už od verze 5.5.0! Použijte prosím raději funkci wp_filter_content_tags(). in /home/www/zdravotnidopravnisluzba.cz/domains/4yourtype.eu/www/wp-includes/functions.php on line 4773

      [quote]Dvoustupňový systém výživy

      Dobrý den, ze zdravotních důvodů by pro mne byl vhodnější stupeň výživy 2. Nikde jsem však nenašla, co přesně bych měla jíst, abych nedělala dietní chyby a ozdravný proces proběhl pokud možno co nejdříve. Mám krevní skupinu B [/quote]

      Dvoustupňový systém výživy podle krevních skupin zohledňuje:

      Stupeň 1: [b]Maximalizace zdraví[/b]

      Takto označené potraviny zařadíme do jídelníčku jde-li nám o rychlou maximalizaci zdraví, eliminaci onemocnění, zvláště v období epidemií. Potraviny pro stupeň 1 kombinujeme s potravinami prospěšnými a neutrálními, abychom zajistili doplnění obecných výživných látek, dostačujících většině zdravých jednotlivců.

      [b]Tento stupeň výživy je vhodný pro většinu zdravých jedinců[/b].

      Stupeň 2: [b]Překonávání nemocí[/b]

      Takto označené potraviny preferujeme v jídelníčku v případě onemocnění chronickou chorobou nebo u těch jednotlivců, kteří chtějí dodržovat výživový režim BTD důsledněji.

      [b]UPOZORNĚNÍ:[/b] V tomto případě se [b]vždy[/b] řiďte dietními omezeními svého praktika, [i](můžete jej požádat, aby Vám vyhověl ve vztahu ke krevním skupinám, máte na to právo a docela by mne zajímal závěr:)) [/i]a vždy se informujte, jak do výživy zavádět vhodné neutrální potraviny pro zajištění doplnění všech výživových prvků.

      [b]Tento stupeň výživy je vhodný v případě onemocnění chronickou chorobou či pro dokonalejší prospěch z výživy dle krevních skupin[/b].

      Současně je vhodné užívat vhodné doplňky stravy tam, kde je nedostatek přísunu požadovaných látek v DDD dávce (Denní Doporučená Dávka). Informujte se o Vašem osobním limitu minimálních a maximálních denních dávek sledovaných látek.

      Pak si sestavíte jídelníček s ohledem na poskytovaný přísun požadovaných látek vůči svým potřebám uspokojení z jídla. Brzo zjistíte jak si skládat výživu tak, aby nedocházelo k deficitům či přebytkům zdraví prospěšných látek pro náš život. Současně s tím zjístíte, že nebude muset konzumovat najednou tolik potravin jako doposud, a to při zisku více energie, která se úročí ve vyšší aktivitě na prožívání života.

      [b]Budeme-li mít v pořádku tělesnou chemii, bude náš organismus pracovat správně.[/b]

      Pokud tedy trpíte chronickou chorobou, zařaďte do svého jídelníčku potraviny pro stupeň výživy 2 častěji, než potraviny neutrální. Jezte častěji malá jídla, než tři velká. Jezte dle potřeby, ale nepřejídejte se, budete jíst za 2-3 hodiny další. Vynechte NEVHODNÉ potraviny. Neznamená to ale, že nebude-li možné nějakou NEVHODNOU potravinu nahradit potravinou vhodnější, omezíte přísun těchto potravin a rozhodíte si tělesnou rovnováhu požadovaných látek pro zdravý vývoj jedince.

      Zajímejte se vždy o složení potraviny či jídla, které budete konzumovat, abyste znali skutečnou hodnotu výživy a sami mohli včas předcházet vzniku onemocnění ze špatné životosprávy.

    • #862
      chipushit
      Účastník

      Damiane, co by lékař řekl? Prosím vás, ženská, co blbnete?! Něco jste si přečetla a teď nechcete mléko? Hrozí vám osteoporoza, tak byste ho měla pít co nejvíc. A tolik masa?!?! Chcete dostat rakovinu a infarkt? Nebo, vždyť to stejně nefunguje, někdo si něco vymyslel, a vy se musíte hned opičit!!!

      Cituju z vlastní zkušenosti, když jsem žádala vyšetření na Lewise, abych věděla vylučovatelství.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 1 vlákno odpovědi
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.