• DEFLECT

Zvolené téma obsahuje celkem 6 odpovědí. Do diskuze (3 diskutující) se naposledy zapojil uživatel  Petra Ťoupalíková a poslední změna proběhla před 9 roky, 3 měsíci.

• Autor

Ivana Pintnerová
      Účastník
      Body(ů): 2,00 Body(ů)
      Hodnocení: Nováček

Mám hotový GTD test (díky za návod v ČJ):) a podle něj jsem Učitel,sekretor ještě neznám.Dotaz zní:můžu užívat jako první DEFLECT A,který jsem si již předtím objednala nebo mi radíte jiný produkt?Již 2.týden jím potraviny dle BTD pro zdravé,začátek nic moc,ale teď se cítím vcelku dobře…jen jsem doufala,že shodím nějaké to kilko dolů a ono nic :S

admin
      Správce
      Body(ů): 2.529,00 Body(ů)

Dobrý den,
      ano. Produkty pro krevní skupinu se užívají dále beze změn. Nové produkty GTD se nasazují tam, kde je to účinnější.
      Ono hubnutí je trochu o něčem jiném.
      Při výživě podle krevní skupiny, dochází k nárůstu svalové hmoty, ale současně ke spalování tuků.
      Vše jsou ale biochemické procesy a ty je třeba nastartovat a to se děje DETOXIKACÍ organismu.
      Následuje úprava jídelníčku, úprava pohybových aktivit a duchovní relaxace je součást psychohygieny.
      Pokud chce kdokoliv hubnout, musí si uvědomit, že mění život od základu, protože dosavadní návyky byly zhoubné.
      Proto je dobré začít hubnout, jste-li na to připravená.
      Člověk po sádře musí také rehabilitovat i přes odporsvalstva a šlach a bolest.
      a záleží na tom, jakou metodu zvolí… tím dříve je úspěšný.

Takže objektivní měření není váha, ale objem partií, protože na kalhotech poznáte záhy, že i když vážíte stejně, dostanete se do kalhot lépe.

Petra Ťoupalíková
      Účastník
      Body(ů): 0,00 Body(ů)